}); -->

Тиждень права. Панова Л.І.

 

Звіт

про проведення Всеукраїнського тижня права

ЗШ І-ІІІ ст. с.Жданівка

Одним із завдань сучасної шкільної  правової освіти є вміння учня

орієнтуватись у величезному потоці інформації. Навчити цього лише на уроці  правознавства просто неможливо, тому в школі щорічно проводиться тиждень права,  який включає в себе комплекс різноманітних форм позакласної роботи.

Основною метою тижня було:

- підвищити інтерес учнів до  правознавства;

- розширити й поглибити знання та вміння учнів з даного предмету;

- реалізувати  на практиці основні принципи особистісно - орієнтованого

підходу до навчання;

- створити сприятливі умови для виявлення знань та вмінь учнів у

нестандартних ігрових ситуаціях.

 

      Всеукраїнський тиждень права розпочався відкриттям загальношкільної лінійки, на якій вчитель історії Панова Людмила Іванівна та учні 7 класу розповіли  про історію започаткування та проведення Всеукраїнського тижня права. Тиждень  права сьогодні вже має статус державного, носить характер національної правової традиції та включає в себе цілу низку заходів, акцій, конкурсів.

 Так, в рамках проведення тижня  були проведені заходи,  спрямовані на забезпечення захисту прав дитини  дотримання національних  та загальнолюдських    морально-естетичних принципів, традицій. У  школі були оформлені стенди, випущенні стіннівки «Правовий бюлетень», «Пам’ятка  для учнів щодо профілактики правопорушень» пройшли конкурси  малюнків на тему « Право у моєму житті».

Для  учнів 1-4 класів було проведено гру-мандрівку «Права людини на Україні».

Для учнів  5 – 8 класів була  проведена  членами учнівського самоврядування інформаційна хвилинка « Чи знаєш ти…».Під час спілкування учні повторили права та обов’язки відповідно до віку дитини.

 

 Між учнями 9 – 11 класів проведений правовий турнір. Перемогу отримала команда «Феміда»

 

 

Протягом тижня по класах були проведені години спілкування на правову тематику.6 грудня 2014 року в 7 класі пройшла вікторина “Мої права і обов’язки”. Учні дізналися, з якого віку, як і де підліток може захистити свої права та інтереси – самостійно або за допомогою законних представників.

 

Не маючи достатнього життєвого досвіду, підлітки іноді опиняються на межі скоєння злочину, і тоді врятувати людину від фатальної помилки може тільки знання законів.

У шкільній бібліотеці була організована виставка бібліотечної полички «Правова література».

Створено пам’ятку для учнів і батьків «Насильство над дитиною як чинник деструктивного впливу на формування її особистості»

 

Організована зустріч учнів школи з дільничим інспектором., який ознайомив учнів з основними питаннями законодавства щодо підлітків та молоді, з найбільш поширеними прикладами правопорушень серед молоді з метою їх попередження. Учні  усвідомили, щоб уміло і правильно користуватися своїми правами і добре виконувати свої обов’язки, не порушуючи прав і законних інтересів інших, треба знати закони.

 У шкільній бібліотеці була організована виставка бібліотечної полички «Правова література».

Вищезазначені заходи сприяли підвищенню зацікавленості учнів у вивченні правознавства.

Робота по формування правових відносин продовжується і далі. Вона сприяє розширенню правових знань учнів, формує вміння співвідносити в життя норми моралі та прав, застосовувати правові знання в повсякденному житті.